Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2015

ΜΑΝΑ, ΤΙ ΘΕΣ;



--Να μη σου λείψει παιδί μου το πιάτο απ' το τραπέζι, η στέγη, η θέρμανση, το ζεστό νερό.
--Να μη σου λείψουν παιδί μου τα φάρμακα, οι γιατροί και το νοσοκομείο, αν τα χρειαστείς.
--Να σπουδάσεις παιδί μου το επάγγελμα που θα κάνεις. Νά ’σαι εργάτης μορφωμένος, του χεριού ή του πνεύματος.
--Να μην σε ξεζουμίζουν παιδί μου τ’ αφεντικά και να σε πετάνε μετά στο δρόμο σαν στυμμένη λεμονόκουπα. 
--Να μην ξεροσταλιάζεις παιδί μου στην ουρά τής ανεργίας ούτε να σε τρώει το άγχος αν θα έχεις την επόμενη μέρα μεροκάματο.
--Νά ’χεις παιδί μου μόνιμη και σταθερή δουλειά, με μισθό που θα σου επιτρέπει να πορεύεσαι αξιοπρεπώς οικονομικά. Να μη σου λείψει ούτε καν η ψυχαγωγία και η αναψυχή.
--Να μη σε στείλουν στον πόλεμο παιδί μου, να σκοτώσεις και να σκοτωθείς για τα συμφέροντα των πλουσίων.
--Να μην αργοπεθαίνεις παιδί μου απ’ το μολυσμένο περιβάλλον που δημιουργούν οι βιομηχανίες των πλουτοκρατών αυγαταίνοντας τα κέρδη τους με το να μην ξοδεύουν χρήμα για την προστασία τού περιβάλλοντος.
--Να μπορείς να κάνεις όνειρα παιδί μου. Όνειρα όμορφα κι ανθρώπινα, που κανείς δεν θα έχει δύναμη να σ’ εμποδίσει να τα πραγματοποιήσεις.
--Νά ’χεις δικαίωμα να ερωτευτείς παιδί μου. Ν’ αγαπήσεις και ν’ αγαπηθείς. Ν’ αποκτήσεις κι εσύ παιδιά και νά ’ναι αποκαταστημένο το μέλλον τους πριν ακόμη τα γεννήσεις. 
--Ν’ απολαμβάνετε παιδί μου εσύ και τα παιδιά σου και τα παιδιά των παιδιών σου κι όλες οι επόμενες γενιές σου, ό,τι δικαιούστε ως άνθρωποι.
--Με λίγα λόγια παιδί μου, θέλω ως μάνα να είσαι πάντα ένα ευτυχισμένο άτομο κι εξασφαλισμένο από κάθε άποψη, να πάρεις και στα 50-60 σου μια καλή σύνταξη και να ζήσεις αξιοπρεπώς μέχρι τα βαθιά γεράματα.

--Τότε μάνα πάρ’ το αλλιώς κι ακολούθα με για δεν έχουμε χρόνο.
--Πρέπει να ξεφορτωθούμε αυτούς που ετοιμάζουν τ’ αντίθετα απ’ αυτά που θες μάνα εσύ για μένα.
--Οφείλουμε να ενωθούμε μάνα μ’ εκείνους που αγωνίζονται για νά ’χω όσα ποθείς για μένα.
--Γι’ αυτά που κάθε μάνα θέλει για το παιδί της, γι’ αυτά που κάθε νέος θέλει για τη ζωή του.
--Μόνο όλοι μαζί θα τα καταφέρουμε αγαπημένη μου μάνα.
--Γιατί ενωμένοι και αποφασισμένοι να κερδίσουμε τη ζωή που μας αξίζει καλή μου μάνα, είμαστε δύναμη που σαρώνει όσα εμπόδια κι αν της ρίξουν στο διάβα της.
--ΟΡΘΩΣΕ ΛΟΙΠΟΝ Τ’ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΣΟΥ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΜΑΝΑ ΣΤΟ ΜΠΟΪ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΝΑ ΕΝΩΣΟΥΜΕ Τ’ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ, ΤΑ ΘΕΛΩ ΜΑΣ, ΤΑ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΦΤΩΧΕΣ ΜΑΝΑΔΕΣ ΚΑΙ Τ’ ΑΛΛΑ ΦΤΩΧΟΠΑΙΔΑ. 
Τους δοκίμασες...Τώρα με το ΚΚΕ υπάρχει λύση στο δρόμο της ανατροπής
 Σημείωση 
Αυτοί είναι οι λόγοι, αυτές είναι οι ανάγκες, που μ' έκαναν -ως άνθρωπο και μετά και κυρίως(!!!) ΩΣ ΜΑΝΑ, να συστρατευτώ απ' τα μικράτα μου με το ΚΚΕ. 

ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΠΛΕΟΝ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΑ, ΟΤΙ Η ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΟΡΕΥΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΚΕ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΟΡΟ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΙΕΣ,
ΚΑΛΩ ΤΙΣ ΜΑΝΑΔΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ: 

ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΔΑΓΚΩΤΟ ΚΚΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 20/9/2015, 
ΚΙ ΑΠ' ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΘΑΡΡΕΤΑ, ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΑ, ΜΕ ΠΕΙΣΜΑ, ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΑ, ΣΤΗΝ ΤΑΞΙΚΗ ΠΑΛΗ, ΚΑΤΩ ΑΠ' ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΗΜΑΙΑ. 
Αποτέλεσμα εικόνας για κκε φωτο
ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΒΑΣΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ.

ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΟΜΟΡΦΑ!
ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΘΕΜΙΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙΝΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΑΜΕ ΚΙ ΑΝΑΘΡΕΦΟΥΜΕ, ΜΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ.

Κι απ' αυτό το κάλεσμα στήριξης του ΚΚΕ στην κάλπη και στους ταξικούς αγώνες, αποκλείω βέβαια τις φασίστριες χρυσαυγίτισσες και άλλες, γιατ' είναι πωρωμένες μανάδες. Επικίνδυνες ακόμη και για τα ίδια τους τα παιδιά.

Καλή Γκέλμπεση - συγγραφέας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου