Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

10 ευρώ=2000 ευρώ ΚΑΙ 3.407,5 δρχ=681.500 δρχ. Τι προτιμάτε; ΕΥΡΩ ή ΔΡΑΧΜΗ…;;;



Είκοσι του Μάη\2013 σήμερα κι η τσέπη μου κάνει χάζι ένα μοναδικό 10ευρω ώσπου να ξαναπληρωθώ. Εκείνο όμως την αγνοεί, προτιμώντας να ξεκαρδίζεται στα γέλια με τους λογαριασμούς που κάνω για το πώς θα το ξοδέψω.
Να βάλω τη δόση του σπιτιού στην τράπεζα; Να πληρώσω το ρεύμα που έχει λήξει προ δεκαπενθημέρου; Να περάσω απ’ την εφορία για το καθιερωμένο …ξύρισμα; Να ξοφλήσω το νερό; Το τηλέφωνο; Το φροντιστήριο τού γιού μου;
Για να πω την αλήθεια, ούτε τους προηγούμενους πέντε μήνες ανταποκρίθηκα σε τίποτα απ’ όλα αυτά, αφού η οικογένειά μου καλείται να ζήσει πλέον με τα 680 ευρώ που παίρνω εγώ μετά τις περικοπές για το καλό τής πατρίδας. (1.100 ευρώ ήταν ο μισθός μου πριν, κι άλλα 850 ευρώ τής γυναίκας μου. Πλέον όμως, εγώ πληρώνομαι με 680 το μήνα κι αυτή είναι άνεργη μισό χρόνο).
Εγώ όμως είμαι νομοταγής πολίτης και θέλω να πληρώνω τα χρέη μου στην τράπεζα, τους φόρους μου στο κράτος, τις υποχρεώσεις μου στη ΔΕΗ κλπ.
Βάζω λοιπόν το 10ευρω κάτω να δω πώς θα το διαχειριστώ σωστότερα, ώστε να μην αφήσω απλήρωτο τίποτα…
Απλά μαθηματικά: 10 ευρώ=10ευρώ. Πώς διάολο να κάνω εγώ το λογαριασμό ώστε να βγαίνει 10 ευρώ=2000 ευρώ;;;
Kι εκεί που κονταροχτυπιόμουν με τα μαθηματικά, θυμήθηκα τη δραχμούλα…
Αρπάζω το κομπιουτεράκι και μετατρέπω σε δραχμές το 10ευρω που μού ’χε απομείνει ώσπου να βγει ο μήνας και τα 2000 ευρώ που μου λείπουν για να πληρώσω τις υποχρεώσεις μου ως συνεπής πολίτης...
10 ευρώ=3.407,5 δραχμές.
2000 ευρώ=681.500 δραχμές.
Τώρα λοιπόν, για να είμαι εγώ συνεπής πολίτης και όχι μπαταχτσής, πρέπει να αποδείξω ότι: 10 ευρώ=2000 ευρώ
            3.407,5=681.500
Η γυναίκα μου επιμένει πως αν δεν σταματήσω να προσπαθώ ν’ αποδείξω ότι η …Γη έπαψε να γυρίζει,
ή μουρλάθηκα,
ή είμαι τελείως ηλίθιος,
ή αφήνομαι να με τρελάνουν ή να με καταστήσουν ηλίθιο οι επιτήδειοι…

ΓΙΑΤΙ ΑΝ Η ...ΓΗ ΕΧΕΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΖΕΙ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΘΑΙΝΟΥΜΕ ΜΕ ΕΥΡΩ Ή ΔΡΑΧΜΗ.

ΑΝ ΟΜΩΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΤΕ ΟΤΙ Η ...ΓΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΖΕΙ, ΤΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ:
KAΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΕΥΡΩ Ή ΔΡΑΧΜΗ, 
Ή ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΛΑΪΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΕΝΤΕΛΕΙ, 
ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΤΥΧΕΣ ΜΑΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ ΜΕ ΕΡΓΑΤΙΚΗ-ΛΑΪΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ SOS: 

ΜΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ,
ΓΙΑ 'ΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΛΙΩΝΟΥΝ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ.
ΤΟΥΣ ΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΟ.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου