Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΤΙΜΗ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΣ! ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ!!!

Ναι, είναι μεγάλη τιμή να είσαι δάσκαλος! Μα είναι και μέγιστη ευθύνη!!!
Κι αυτήν την ευθύνη, ή την αναλαμβάνεις ως αληθινός δάσκαλος, ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ,
ή την αναλαμβάνεις ως επαγγελματίας που νοιάζεσαι μόνο για το μισθουλάκο σου...
http://www.902.gr/node/40735


Για παράδειγμα, ο αληθινός δάσκαλος, μαθαίνει στους μαθητές την αληθινή ιστορία, κόντρα στην παραχάραξή της που σερβίρεται απ' τα σχολικά βιβλία,
τα οποία γράφτηκαν για να παράξουν πολίτες δεύτερης κατηγορίας...

Ο επαγγελματίας ...δάσκαλος όμως, πράττει το ακριβώς αντίθετο, ενδιαφερόμενος μόνο να είναι καλός "επαγγελματίας", μην και βάλει σε κίνδυνο το μισθουλάκο του...
Σ' αυτόν το φόβο και τον τρόμο του όμως, είναι που πατάνε οι ιθύνοντες και του φοράνε θηλιά στο λαιμό την "αξιολόγηση"...
Αξιολόγηση της υπακοής του στην κυρίαρχη τάξη βεβαίως...

 

Τι φταίνε όμως οι μαθητές να πληρώνουν σ' όλη τη μετέπειτα ζωή τους, του "επαγγελματία" ...δάσκαλου-καθηγητή-διευθυντή το φόβο, την ολιγωρία, τον ατομικισμό του, που επιτάσσει
"το μισθουλάκο μου και τη συνταξούλα μου να εξασφαλίσω εγώ, κι άσε τους άλλους να βγάλουν το φίδι απ' την τρύπα..."

Γιατί κακά τα ψέματα, ο "επαγγελματίας" ...εκπαιδευτικός, όχι μόνο μαθαίνει στους μαθητές την υποταγή στα κακώς κείμενα, αλλά τους εμποδίζει και ν' αναπτύξουν κριτήριο, μ' ό,τι σημαίνει αυτό για το παρόν και το μέλλον τους.

Αντίθετα, ο αληθινός δάσκαλος, ο παιδαγωγός, 
διδάσκει μ' όλους τούς τρόπους στους μαθητές την ανυπακοή στα κακώς κείμενα, κι επιπλέον φροντίζει να οξύνεται όλο και περισσότερο καθημερινά το κριτήριό τους, πιάνοντας την ψηλότερη κορφή στην ανηφόρα!

  

Το θέρα είναι εξαιρετικά σοβαρό, ζωτικής σημασίας(!!!), γι' αυτό θα πρέπει ν' ανοίξει δυναμικά η κουβέντα επ' αυτού, κι ίσως εντέλει να είναι οι ίδιοι οι γονείς, που οφείλουν να απλώσουν μια τέτοια συζήτηση επί τάπητος και άμεσα. 
Για σήμερα όμως, ΡΙΞΤΕ ΠΡΩΤΑ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΑΜΕΝΗ ΜΑΤΙΑ ΕΔΩ.

 

ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΕΔΩ, πώς ΠΡΕΠΕΙ Ν' ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ, ΤΙΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ, ΠΟΥ ΚΑΤ' ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΑΠ' ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ, ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ, ΧΑΝΤΡΑ ΣΤΟ ΚΟΜΠΟΛΟΓΑΚΙ ΤΟΥΣ...

Καλή Γκέλμπεση

4 σχόλια:

  1. ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑ ΤΑ ΠΕΤΑΞΕΙ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ, ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΒΙΒΛΙΑ ΑΠΟ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΟΧΗ.

    ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΝΕΧΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΕΝΑΝ ΔΑΣΚΑΛΟ Η ΚΑΘΗΓΗΤΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ;

    ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΝΕΙΣ.

    ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΠΕΣ ΟΤΙ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΕΝΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΙ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΔΑΚΤΕΑ ΥΛΗ. ΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΗΜΑΙΝΕ ΑΠΟΛΥΣΗ ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΩΡΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ.

    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΟΣΤΕΙ ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΕΔΙΝΕ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ.


    ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΛΗ ΓΚΕΜΠΕΛΣΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΑΛΛΑ ΣΤΟΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΔΥΝΑΤΟ.

    ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΕΝΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΔΑΚΤΕΑ ΥΛΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΦΟΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ, ΣΤΗΝ ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΕ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ.

    ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ.

    ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΘΑ ΑΠΑΙΤΟΥΣΕ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΟΛΜΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟΣΟ ΓΕΝΝΑΙΟ.

    ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΨΑΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑΝΑ ΑΠΟΛΥΣΟΥΝ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ.

    ΘΕΡΣΙΤΗΣ

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ ΘΕΡΣΙΤΗΣ

    Το πώς θα βρει κάθε εκπαιδευτικός τρόπους για να μάθουν οι μαθητές την αληθινή ιστορία και να ερμηνεύσουν σωστά το παρόν, ώστε να κοιτάξουν με ορθάνοιχτα μάτια το μέλλον, είναι θέμα που μπορεί να λυθεί.
    Δηλαδή, τόσο ο τρόπος, όσο και ο χρόνος, βρίσκονται όταν υπάρχει διάθεση και λείπουν ο φόβος και ο φιλοτομαρισμός.
    Όταν όμως κυριαρχεί ο φόβος τής ατομικής οικονομικής χασούρας, τότε εξασφαλίζεται η συλλογική λαϊκή χασούρα.
    Όσο για την ύλη στις πανελλήνιες εξετάσεις, π.χ. ιστορία, κι εκεί εύκολη θα ήταν η λύση, αν οι καθηγητές διορθωτές έκανα το κοινωνικό τους καθήκον και όχι το …υπηρεσιακό.
    Τέλος πάντων, είναι πολύ μεγάλη κουβέντα για να εξαντληθεί μέσα από σχόλια.
    Σίγουρα όμως, όπως σωστά λες με το δικό σου τρόπο,
    ΘΕΛΕΙ ΑΡΕΤΗΝ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
    Εξάλλου, οι εκπαιδευτικοί που βγήκαν σε διαθεσιμότητα-απόλυση, οι άλλοι συνάδελφοί τους δημόσιοι υπάλληλοι, κι όλοι όσοι έχουμε πεταχτεί στην ουρά τής ανεργίας, κάπου 2.000.000 άνθρωποι,
    επαναστάτες είμαστε στην πλειοψηφία μας;;;
    Όχι.
    Οι λίγοι, οι συντριπτικά λίγοι είναι ορθά ταξικά τοποθετημένοι κι ακολουθούν αγωνιστική στάση ζωής.
    Η πλειοψηφία, (κι ας μείνω στους εκπαιδευτικούς που βγήκαν σε διαθεσιμότητα-απόλυση), είναι "ήσυχοι άνθρωποι κυρ-Παντελήδες".
    Δεν γλίτωσαν όμως...
    Βλέπεις;
    Ούτε οι "ανήσυχοι", ούτε οι "ήσυχοι" γλίτωσαν...
    ΑΝ ΟΜΩΣ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΗΤΑΝ «ΑΝΗΣΥΧΗ»;;;
    Χαιρετώ.

    Καλή Γκέλμπεση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "ο αληθινός δάσκαλος, μαθαίνει στους μαθητές την αληθινή ιστορία, κόντρα στην παραχάραξή της που σερβίρεται απ' τα σχολικά βιβλία"

    ==========

    Έτσι ακριβώς. Και υπάρχουν οι τρόποι, αρκεί να εμφορείται από τόλμη τιμώντας εμπράκτως τον προσδιορισμό ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ

    Όπως θα λέγαμε ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ!!!

    Καλή Γκέλμπεση

    ΑπάντησηΔιαγραφή