Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2015

ΛΑΦΑΖΑΝΗΣ: ως συνεπής ΣΥΡΙΖΑίος έκανα την πάπια για το έγκλημα της κυβέρνησής μου ενάντια στο λαό...




Αποτέλεσμα εικόνας για πάπια σκίτσα
«Η στροφή (καρακωλοτούμπα ΣΥΡΙΖΑ εννοεί) δεν ήρθε ξαφνικά. Όλοι ήμασταν ψυλλιασμένοι. Εμείς στην Αριστερή Πλατφόρμα ήμασταν ψυλλιασμένοι και εγώ. Το ενδεχόμενο να υπάρξει μνημονιακή στροφή στον ΣΥΡΙΖΑ για μένα ήταν υπαρκτό ενδεχόμενο. Δεν το έλεγα δημοσίως, γιατί αν το έλεγα δημοσίως θα έκαιγα όλη την εικόνα του ΣΥΡΙΖΑ. Και όποτε προσπάθησα να πω κάτι δημοσίως το οποίο να ήταν κάπως διαφορετικό έπεφτε βροχή επάνω μου η επίθεση»...
Υπογραφή: Π. Λαφαζάνης - Λα.Εν.... (ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΚΤΗ-ΕΒΔΟΜΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ)  
Αποτέλεσμα εικόνας για λαφαζάνης φωτοΑποτέλεσμα εικόνας για γαργάρες φωτο

Σε ελεύθερη μετάφραση τι μας λέει δηλαδή ο κύριος Λαφαζάνης;
 «Όσο ήμουν υπουργάρα τής συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, ήμουν απολύτως συνένοχος στο διαρκές -και επί επτάμηνο, έγκλημα τής κυβέρνησής μου, που φόρεσε θηλιά στο λαό το -εξ’ ημών εξαρχής “φερμένο” με την εκλογή μας ως κυβέρνηση, τρίτο μνημόνιο... Τώρα τι θέλατε εσείς που με κατηγορείτε ως μαυρογιαλούρο; Να μαρτύραγα το προμελετημένο έγκλημα όσο ήμουν υπουργάρα; Τρελαθήκατε; Σιγά μη χάλαγα εγώ τη μόστρα τού ΣΥΡΙΖΑ για να σωθεί ο λαός… Αφήστε που είμαι και «χέστης». Πώς να σας το πω; Φοβόμουν τους συντρόφους μου ΣΥΡΙΖΑίους κι ό,τι άλλο τέλος πάντων έχει μαζευτεί εκεί στο ΣΥΡΙΖΑ, γιατί ξέρω από πρώτο χέρι πόσο «αριστεροί» είμαστε. Τόοοοοσο, που δεν σηκωνόμαστε ούτε για κατούρημα απ’ την υπουργική-βουλευτική-προεδρική καρέκλα μας, πριν αυτή χαθεί… Τώρα μη με ρωτήσετε γιατί βγάζω αντισυστημικές κορώνες ή γιατί ξερνάω αντισυριζαίικες δηλώσεις, διότι ειλικρινά θα θεωρήσω ότι με δουλεύετε. Μπρρρρρ, ξυπνάτε επιτέλους! Εκλογές έχουμε σε λίγες μέρες. Τι περιμένετε να πω; Αλήθειες; Για κομμουνιστή με περνάτε βρε; Έλεος…»


1 σχόλιο:

  1. Όταν ο ΣΥΡΙΖΑ 2 συναγωνίζεται σε ...αριστεροσύνη τον ΣΥΡΙΖΑ 1, θα πρέπει ο λαός να φυλά δυο φορές τα νώτα του από δαύτους... Τους άλλους, τούς συνυπογράψαντες με τον ΣΥΡΙΖΑ το τρίτο μνημόνιο, έτσι κι αλλιώς τους ξέρει μεγάλο κομμάτι τού λαού και τους αποφεύγει με ασφάλεια.
    Αυτούς όμως;;;
    http://fadomduck2.blogspot.gr/2015/09/blog-post_15.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή