Σάββατο 18 Ιουνίου 2016

ΕΤΣΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΘΥΜΗΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΤΑΛΑ, ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ

21
Τι ακριβώς κάνει η κυρία Σαριγκούλη με το καλσόν στη φιέστα διαφήμισης του ΣΥΡΙΖΑ "παραιτηθείτε",  
που σε ακριβή μετάφραση σημαίνει: 
Μην το κουνάτε ρούπι ΣΥΡΙΖΑίοι, είσαστε οι μόνοι που μπορείτε να προχωρήσετε και να ολοκληρώσετε τη βρωμοδουλειά σε βάρος τής φτωχολογιάς;;;

Μ' έχει φάει η περιέργεια βρε παιδιά!

Μα καλά, δεν βρέθηκε ένα μικρόφωνο, να το χώσουν εκεί ανάμεσα στο καλσόν και στο στόμα της, ν' ακούσουμε τι λέει; Χάνουμε το ρεζουμέ έτσι βρε παιδιά, χάνουμε το ρεζουμέ... 

Εγώ πάντως, αφιερώνω ένα τραγουδοποίημά μου στην κυρία Σαριγκούλη, επειδή τουλάχιστον απ' το καλσόν δεν λείπουν πόντοι... Δεν έχει τρύπες... Φαίνεται ολοκαίνουριο. Αχρησιμοποίητο...
Άντε βρε, την επόμενη φορά κι ένα κορσεδάκι...


Πίνακας ζωής

Ζωγραφίζω τη ζωή μου με τα λόγια
Ξεκρεμάω απ’ τους τοίχους τα ρολόγια
Για να μη μετρώ το χρόνο που περνάει
Κι η καρδούλα μου παράλογα πονάει

Με καθρέφτες έπαψα να έχω σχέση
Να γνωρίζω δε με μέλει, δε μ’ αρέσει
Τα σημάδια που ο χρόνος έχει αφήσει
Στην πορεία του, στην τελική τη δύση

Έργο τέχνης βλέπω είναι η ζωή μου
Τώρα ψάχνω νά ’βρω τον εκτιμητή μου
Να μου πει πόσο θα πρέπει να πουλήσω
Για να μάθω εάν άξιζε να ζήσω...

Καλή Γκέλμπεση - συγγραφέας (Δ΄ Τραγουδοποιήματα)

2 σχόλια:

  1. Λέει: σιγα! Θα σκισετε κανένα καλσον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα, χα, χα! Ναι, αλλά πώς κινδυνεύουν να το σκίσουν; Μπας και κάνουν τίποτα επικίνδυνο για πάρτυ τους;
      Μαύρα κι άραχλα μέτρα για το λαό παίρνουν και το κάνουν με πλήρη άνεση κι ανάλαφρες κινησούλες. Άρα, μόνο να σκίσουν το καλσονάκι τους δεν κινδυνεύουν οι ορτινάτσες τού κεφαλαίου.
      Άστοχο λοιπόν "το σιγά μην σκίσετε κάνα καλσόν".
      Άλλο, άλλο, βρες μου άλλο, για θε με φάει η περιέργεια.

      Διαγραφή