Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012

…ΟΛΑ ΤΑ ΞΕΡΕΙ Ο ΚΕΡΑΤΑΣ!!!



Λέγεται ότι ο κερατάς τα μαθαίνει τελευταίος.
Είναι αλήθεια αυτό;
Μπα…
Ακόμη κι αν δεν είναι εκατό τα εκατό σίγουρος,
ακόμη κι αν του λείπει η θεωρία περί του θέματος,
ακόμη κι αν δεν έχει προσωπική προηγούμενη εμπειρία,
ακόμη κι αν δε διαθέτει έμμεση εμπειρία,
Δεν μπορεί βρε αδερφέ…
Κάποια σημάδια έβλεπε…

Επομένως, ή εθελοτυφλεί ελπίζοντας ότι γρήγορα θα ξαναγίνουν τα πράματα όπως πριν, οπότε ούτε γάτα ούτε ζημιά,
ή
παριστάνει τον ανήξερο, πως τάχα δηλαδή δεν τρέχει τίποτα,
ώστε να πείσει-παραμυθιάσει τούς άλλους που όλα τα έβλεπαν εξαρχής,
πως είναι «αλλήθωροι»…
Πως όλα είναι μέλι-γάλα στο γάμο του κι ότι αυτή η ένωση πλέει σε πελάγη αλληλοκατανόησης, αλληλοσεβασμού και ευτυχίας...

Κι όπως εύστοχα μας ενημερώνει ένα δημοτικό τραγούδι,
«Ο κερατάς, τα κέρατα σαν κατεβούν μπροστά του, (παραμεγαλώσουν δηλαδή),
μέλι και γάλα γίνεται με τη νοικοκυρά του…»

Γι’ αυτό άλλωστε, διαφημίζει ανά πάσα στιγμή τον «πετυχημένο» γάμο του την ισχυρή και αδιαίρετη ένωσή του, κατηγορώντας αυτούς που απ’ την αρχή αποδείκνυαν με αδιαμφισβήτητα επιχειρήματα το αντίθετο,
ότι ζηλεύουν γιατ’ είναι μόνοι, απομονωμένοι…
Ότι βλέπουν φαντάσματα…

Να λοιπόν μια "καυτή", ιστορία ΕΔΩ, με κερατάδες που παρίσταναν ότι δεν γνώριζαν την αλήθεια



Μωρέ σύννεφο πάει το κέρατο…!!!



Μόνο 4 μέρες πριν τι εκλογές στην Ελλάδα, συγκεκριμένα

Τετάρτη 13-6-12,

είπε και ελάλησε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ κύριος Τσίπρας:


Ότι η πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ είναι ίδια με αυτή του Ραχόι στην Ισπανία.

(SOS: Η κυβέρνηση του Ραχόι, μέσα σε έναν χρόνο πήρε 40 δις μέτρα σε βάρος του Ισπανικού λαού. Την ίδια στιγμή η ισπανική κυβέρνηση προετοιμάζει νέο πακέτο μέτρων ύψους 150 δισεκατομμυρίων ευρώ στις πλάτες τού λαού. Όσο για την επίσημη ανεργία στην Ισπανία ξεπέρασε το 25%...)

Πέμπτη 22-11-12,
είπε και ελάλησε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ κύριος Τσίπρας:

Δεν υπάρχει σήμερα κανένας οικονομολόγος σοβαρός σ’ όλο τον κόσμο που να ισχυρίζεται ότι (…) η πολιτική Ραχόι στην Ισπανία μπορεί να δώσει αποτελέσματα και μπορεί να μας βγάλει απ’ τη κρίση...

Η κωλοτούμπα, της κωλοτούμπας… κι όπως βλέπετε πάει το κέρατο σύννεφο…

(Έτσι για να ...γελάσουμε το αναπαράξαμε απ’ τον 902gr, γιατί εδώ που τα λέμε, δεν αποτελεί και καμιά έκπληξη. Η αλήθεια να λέγεται!
Τον ΣΥΡΙΖΑ σε κωλοτούμπες δεν το πιάνει κανείς!
Ούτε καν το ΛΑ.Ο.Σ. και ο κύριος Καρατζαφέρης, που φημιζόντουσαν για τις απανωτές κωλοτούμπες τους!)

Η κωλοτούμπα τής κωλοτούμπας… και πάει το κέρατο σύννεφο…

Άνεργοι και άνεργες, το πήρατε χαμπάρι;;;!!!
Άφραγκοι και άφραγκες, το πήρατε χαμπάρι;;;!!!
 

16 σχόλια:

  1. αν έβαζες και μουσική υπόκρουση το αλήστου μνήμης άσμα "πάρε τηλέφωνο τον κερατά",το έχεις ολοκληρωμένο το άρθρο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ blogsevikos

      Καλά, είσαι άπαιχτος!!!!!!
      Μόλις μπει η proletarian στο blog θα εκτελέσει αμέσως την έμπνευσή σου φαντάζομαι!!!

      ΑΝΕΡΓΟΣ και ΑΦΡΑΓΚΟΣ

      Διαγραφή
  2. ΠΟΛΎ ΚΑΛΌ!αλλά εδώ δεν μιλάμε για έναν καθημερινό κερατούκλη που του κακομοίρη του ξέφυγε.εδώ μιλάμε για κερατάδες σε όλο τους το μεγαλείο.αυτοί είναι και περήφανοι για τα κερατά τους.η γιαγιά μου έλεγε για κάποιες καλές κυρίες¨"κεράτωσε τον άνδρα σου και μάγια μην του κάνεις.κερατάδες εκ πεποιθήσεως δηλαδή.να τους χαίρονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Laura Pap

      Ε, κι εσύ πια! Τι τα μαρτυράς όλα;
      Κι η γιαγιά σου όμως... Ε; Ήξερε πούθε βγαίνει η μπόχα!
      Από τότε είχε ...καλό όνομα η υψηλή κοινωνία...

      "...εδώ δεν μιλάμε για έναν καθημερινό κερατούκλη που του κακομοίρη του ξέφυγε..."

      Έχεις απόλυτο δίκιο και σωστά κατάλαβες. Δεν μας πέφτει άλλωστε λόγος τι κάνει ο καθένας στην οικογένειά του.

      ΑΛΛΟ είναι το θέμα μας εδώ. Εδώ μιλάμε για πραγματικούς κερατάδες!!!
      Κι επειδή έριξε μια φοβερή ιδέα ο blogsevikos, αλλά δεν έχει μπει ακόμη η Proletarian μέσα για να την υλοποιήσει,
      σας πρόσθεσα άλλες ...χαρούλες να διασκεδάσετε...
      Τσίρκο με κωλοτούμπες!!!

      ΑΝΕΡΓΟΣ και ΑΦΡΑΓΚΟΣ


      Διαγραφή
    2. ανεργοάφραγκε άκου σε παρακαλώ τους κερατούκλιδες οικογενειάρχες δεν είμαι σε θέση να τους κρίνω και δεν θέλω.ίσως σε μπέρδεψα με την παροιμία της γιαγιάς.για αυτούς τους μεγαλοκερατάδες ήθελα να πω και εγώ τον κολό μου τον λόγο.τέλος πάντων σημασία έχει ότι εμείς στο χώρο μας και στο κόμμα μας δεν έχουμε κερατάδες και αν σκάσουν μύτη τους παίρνουμε αμέσως χαμπάρι και τους φροντίζουμε κατάλληλα.οι υπόλοιποι τι κάνουν που από τη μια τους βρίζουν και από την άλλη τους ψηφίζουν.κρίμα δεν είναι? ποιοί λοιπόν είναι πιο μεγάλοι κερατάδες?αυτοί που τους ψήφισαν η αυτοί που εκλέχτηκαν.για μένα είναι όχι μόνο μεγαλοκερατάδες αλλά και κερατάδες από κούνια αμφότεροι.είμαι λίγο κακούλα?δεν νομίζω!έχω και χειρότερα να πω αλλά δεν μου το επιτρέπει η παιδεία μου και η ανατροφή μου!σας έστειλα?φιλιά συντρόφια.

      Διαγραφή
  3. @ blogsevikos

    Η αλήθεια είναι ότι με το που είδα το τίτλο της ανάρτησης του αγαπητού συνΆνεργου και συνΆφραγκου, και 'γώ, το ίδιο με σένα σκέφτηκα... αλλά δεν μου πήγαινε καρδιά να μαγαρήσω το μπλογκ μας μ' αυτό το... πως να το θέσω κομψά... ας πούμε σουξέ των "πολιτιστικών κέντρων" της Εθνικής οδού... (με βλέπεις, κύρία έτσι;!) Και έτσι θυμήθηκα ένα άλλο άσμα, που εδώ που τα λέμε ταιριάζει νομίζω και καλύτερα στην ανάρτηση. Τι λες και 'συ;

    @ Ανεργοάφραγκε

    Αυτές οι εμπνεύσεις σου... μπορούν να με τρελάνουν!!! Ωραίος!!! Αποστολή εξετελέσθη... νομίζω δεν διαφωνείς και με την μουσική μου επιλογή;;;

    Proletarian

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Proletarian

      Ούτε καν ξέρω αν είναι αυτό το άσμα που ήθελε ο blogsevikos ή όχι.
      Δεν έχω ιδέα από κερατοτράγουδα.
      Αλλά τέλος πάντων, θεωρώ ότι ταιριάζει απόλυτα!
      Ήδη άρχισα και γελάω, που σημαίνει ότι ψυχαγωγούμε με το όλο θέμα.
      Συνεπώς, αποδεικνύεται ότι ο blogsevikos είχε τρομερή έμπνευση. Διάβασε το σχόλιό του παραπάνω και θα καταλάβεις.

      Όσο για την ανάρτηση, απ' του Λεκάτη το άρθρο στη δεύτερη σελίδα τού Ριζοσπάστη εμπνεύστηκα.
      Εξάλλου όμως, όποιον και ν' ανταμώσω στο διάβα μου, το ίδιο μουρμουράει: MΠΛΕΞΑΜΕ ΜΕ ΚΕΡΑΤΑΔΕΣ!

      Γεια σου Proletarian!

      ΑΝΕΡΓΟΣ και ΑΦΡΑΓΚΟΣ

      Διαγραφή
  4. @ Proletarian

    Όλο εκπλήξεις είσαι μικρή!
    Τώρα είδα ότι έβαλες στο πλάι "Δημοφιλείς αναρτήσεις".
    Μπράβο!
    Εξαιρετική πρωτοβουλία!
    Α, ρε μπολσεβίκα!

    ΑΝΕΡΓΟΣ και ΑΦΡΑΓΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχαχα ''Δεν έχω ιδέα από κερατοτράγουδα'' :)

    Tελικα αυτοι που ξερουν τετοια τραγουδια ειναι αυτοι που ψηφιζουν κομματα που ειναι εξπερ σε...κωλοτούμπες! Εμεις, λογικα, πως να ξερουμε;

    Καλη δυναμη (και περισσοτερα τραγουδια απο δω και περα!) :)


    Y.Γ Παιδια, αν ειναι ευκολο, βγαλτε την λεκτικη επαληθευση στα σχολια, ειναι περιττος κοπος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Elva

      Eμ, εμείς που ψηφίζουμε ταξικά, ΚΚΕ, δεν υπήρξαμε ούτε θα γίνουμε κερατάδες...
      Το ΚΚΕ δε μας πρόδωσε ποτέ, ούτε θα το κάνει!

      "Y.Γ Παιδια, αν ειναι ευκολο, βγαλτε την λεκτικη επαληθευση στα σχολια, ειναι περιττος κοπος!"

      Τούτο 'δώ κάντο μου λιανά, να το καταλάβω για να το διορθώσω. Δεν είμαι εξπέρ σ' αυτού τού είδους την ανθρώπινη επικοινωνία.

      ΑΝΕΡΓΟΣ και ΑΦΡΑΓΚΟΣ

      Διαγραφή
    2. @ Ανεργοάφραγκε,

      Γι' αυτό που αναφέρει η Elva θα το φροντίσω εγώ, μην ανησυχείς, κατάλαβα τι ζητάει... τι την έχεις την τεχνική υποστήριξη εδώ;;; Δεν θέλω να μου ανησυχείς εσύ γι' αυτά!!!

      Proletarian

      Διαγραφή
    3. @ Proletarian

      AAA..., για τέτοια πράματα μιλάει η Elva;
      Κι εγώ νόμιζα ότι κάνω κάποια πολυλογοβλακεία.
      Τότε δεν ανησυχώ.
      Δείχνεις υπευθυνότητα απέναντι στις υποχρεώσεις σου και μπορώ να είμαι σίγουρος για όλα αυτά.

      ΑΝΕΡΓΟΣ και ΑΦΡΑΓΚΟΣ

      Διαγραφή
    4. Ειδατε πως με καταλαβε η φιλη proletarian! :)

      Σ ευχαριστω, σ/σσα και νομιζω οτι τωρα θα ειναι πολυ ευκολοτερο για ολους χωρις ...λεκτικη επαληθευση!

      Καλο βραδυ στο Νοτο!

      Διαγραφή
    5. @ Elva

      Πάντως, ανάθεμα κι αν καταλαβαίνω περί τίνος πρόκειται. Ούτε καν πάει το μυαλό μου!
      Δεν πτοούμαι όμως.
      Μάλλον θα δω από κοντά την Proletarian απόψε, οπότε θα μου εξηγήσει.

      Κι αυτό το "σίσσα" πάλι, που γράφεις, τι είναι βρε πουλάκι μου;
      Μη μου βάζετε δύσκολα ρε παιδιά.
      Βάλτε μου ΛΕΝΙΝ, ΣΤΑΛΙΝ κλπ., που καταλαβαίνω. Εύκολα πράματα, δηλαδή. Έτσι, να χαρείτε βρε κορίτσια!

      ΑΝΕΡΓΟΣ και ΑΦΡΑΓΚΟΣ

      Διαγραφή
    6. @ Ανεργοάφραγκε,

      Αχ, Αχ, Αχ!!! Θα σε μαλώσω βρε!!! Αυτό είναι ευκολάκι... τα γυαλιά σου τα φοράς όπως σου 'χω πει; ε;

      σ / σσα = συντρόφισσα

      Αχ!!!

      Τώρα στους συντρόφους ΛΕΝΙΝ, ΣΤΑΛΙΝ κλπ. εγώ δεν σε πιάνω, προσπαθώ αλλά έχω ακόμα πολλούς τόμους να κατεβάσω για να σε προφτάσω!!!

      Διαγραφή
    7. @ Proletarian

      Ωχ...
      Καλά, είμαι αδιόρθωτος!
      Όντως δεν φόραγα τα γυαλιά μου.
      Τώρα που μ' έκανες προσεκτικό, τα φόρεσα και είδα τι γράφει η Elva.
      Πάλι ρεζίλι έγινα!
      Δε βαριέσαι...
      Ζητάω συγνώμη για τη βλακεία μου.
      Καλό ξημέρωμα.

      ΑΝΕΡΓΟΣ και ΑΦΡΑΓΚΟΣ

      Διαγραφή