Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ...ΕΦΙΑΛΤΗΣ, ΑΥΤΟΣ Ο ΔΕΞΙΟΣ ...ΨΑΛΤΗΣ



Τάματα σ’ αγίους, έχω ακούσει.

Τάματα στην Παναγιά, έχω ακούσει.

Τάμα όμως το λαό στα μονοπώλια, δεν έχω ματακούσει!



Κάνει ο θεομπαίχτης τάμα το λαό στα μονοπώλια, για να του δώσουν το χρίσμα!

Να τον κάνουν χαλίφη στη θέση τού χαλίφη…



Τώρα θα μου πείτε, μα… ο λαός ψηφίζει τούς χαλίφηδες.

Χα, έτσι νομίζετε καλές μου κυρίες και καλοί μου κύριοι.



Άμα δεν έταζε ο εν λόγω το λαό δεμένο χειροπόδαρα… ε, συγνώμη, «κοιμισμένο» και στον «καναπέ» ήθελα να πω,

ούτε η μάνα του δεν θα τον ήξερε, τον εν λόγω…



Ούτε τα τηλεοπτικά καπιταλιστικά κανάλια θα τον διαφήμιζαν ολημερίς κι ολονυχτίς,  
μήτε οι αστικοφυλλάδες θα τον μοστράριζαν καθημερνά.



Ε, ναι λοιπόν! Ομολογώ. Διαφωνώ με τον τίτλο τού 902gr

που λέει,




Η αλήθεια είναι ότι ο εν λόγω, 
ο ΣΥΡΙΖΑ ντε, 
άντε πασοκοΣΥΡΙΖΑ για να κυριολεκτούμε κιόλας,

τάζει το λαό στα μονοπώλια.



Αριστερός Εφιάλτης… 
αυτός ο Δεξιός ψάλτης...

Βγάλτε τα συμπεράσματά σας αριστερές καλές μου κυρίες και αριστεροί καλοί μου κύριοι. 
Αν θέλετε βέβαια...
Με το ζόρι, κανείς δεν πρόκειται να σας σηκώσει απ' τον ...καναπέ. 
      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου